Kontakt

info{at}komunikacja-kielce.pl

Zachęcamy do kontaktu poprzez portal facebook : Kielecka Platforma Komunikacyjna

Zarząd Transportu Miejskiego – przyjmuje wnioski i skargi dotyczące organizacji transportu zborowego w Kielcach (trasy, rozkłady jazdy) oraz skargi dotyczące wykonywania umowy przewozu przez MPK (punktualność, zachowania kierowców etc.)

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji – przyjmuje bieżące skargi pasażerów, dotyczące punktualności, zachowania kierowców, bądź zgłoszenia zagubionych rzeczy.

  • Telefon: 41 346 06 96 – telefon interwencyjny, czynny 24 godziny w tygodniu – Dyspozytor
  • Email: sekretariat@mpk.kielce.pl

Masz propozycję zmiany na jakiejś linii? Chcesz informacji na temat organizacji i funkcjonowania komunikacji miejskiej? Napisz do nas – prześlij zdjęcie czy video, poinformuj o szczegółach swojej propozycji. Nie bój się podzielić swoimi pomysłami!

Jesteśmy do Waszej dyspozycji codziennie. Bądź z nami w kontakcie i bierz czynny udział w rozwoju komunikacji miejskiej w regionie!