Od pierwszej połowy stycznia wiadomo, że do Kielc wkracza aplikacja SkyCash umożliwiająca zakup biletu przez aplikację SkyCash. Co lepsze, urzędnicy do dnia dzisiejszego nie rozwiesili w autobusach plakatów promujących tę aplikację .
Informacja o aplikacji dzień przed uruchomieniem
Informacja o wkroczeniu aplikacji do Kielc, na stronie ZTM, pojawiła się dzień przed jej uruchomieniem. O jej wprowadzeniu wiadomo było od początku stycznia, ale mimo tego w autobusach nie pojawiły się plakaty promujące aplikacje, ogłoszenia i informacje na przystankach. Większość pasażerów nawet nie wie, że pierwszy bilet (do 4 zł) mogą kupić całkowicie za darmo! Koszt biletu pokrywa wydawca aplikacja SkyCash.
„Co za ciemna masa”
Tam pracuje jakaś banda deb**i i ciemna masa – pisze do nas jedna z pasażerek. Jak ludzie mają dowiedzieć się o możliwości płacenia telefonem, jeżeli w autobusach nie ma o tym żadnej informacji?! Co z tego, że zamieścili informacje na swojej stronie, jak nikt tam nie zagląda systematycznie? Czy ktoś wreszcie zajmie się niekompetencją dyrektora ZTM?
Zdenerwowanych kielczan jest znacznie więcej. Urzędnicy po raz kolejny pokazali, że po prostu nie myślą.
Zgodnie z informacjami od dystrybutora aplikacji SkyCash, w każdym mieście, gdzie pojawiała się aplikacja umieszczano, wiele dni wcześniej, plakaty i informacje dotyczące wprowadzenia tego systemu. Można obejrzeć je poniżej.
Przypominamy!
Od 1 lutego w Kielcach funkcjonuje aplikacja SkyCash, za pomocą której można kupować bilety jednorazowe do podróżowania komunikacją miejską. Aplikacja obsługuje wszystkie linie publiczne, od 1 do 114, a obsługa jest bardzo intuicyjna. Co ważne, pierwszy bilet zakupiony za pomocą tej aplikacja, do 4 zł (cztery złote) otrzymamy całkowicie za darmo. Aby korzystać z aplikacji wystarczy założyć i doładować konto dowolną kwotą i już nigdy więcej nie przejmować się brakiem drobnych lub niedziałającym biletomatem. Ceny biletów w aplikacji są takie same jak papierowe.