Pasażerowie najlepszym „batem” na przewoźnika. Ponad 10 tysięcy kary dla MPK za liczne nieprawidłowości!

Od czasu uruchomienia usługi „ZGŁOŚ TO„, pasażerowie skorzystali z formularza już blisko 9 tysięcy razy!

Liczne nieprawidłowości

Zarząd Transportu Miejskiego przekazał aktualne, nałożone na MPK kary finansowe za nieprawidłowości.

Łączna kwota do zapłaty, do czerwca do września wyniosła niemal 10,5 tysięcy!

Okazuje się, że najwięcej kar zostało nałożonych po… zgłoszenia pasażerów. Niepunktualne odjazdy, przytrzaśnięcia drzwiami, pominięcia przystanków czy zmiany trasy przez keirowców, to najczęstsze uchybienia w ich pracy.

Kary zostały uregulowane, więc nie ma już mowy o ich anulacji.

Przypomnijmy, za pomocą formularza „ZGŁOŚ TO!” pasażer może dokonać szeregu zgłoszeń dotyczący usług świadczonych przez MPK Kielce. Skargi trafią bezpośrednio do ZTM Kielce, który karze przewoźnika za świadczenie usług niezgodnie z umową. 

Pełen wykaz nieprawidłowości poniżej:

[pdf-embedder url=”https://komunikacja-kielce.pl/wp-content/uploads/2018/10/SKMBT_C22018100811180.pdf”]